Main » 2013 » April » 30 » MMM-CRO AGAINST FRAUD AND MISBEHAVIOUR: CLARIFICATIONS
12:31
MMM-CRO AGAINST FRAUD AND MISBEHAVIOUR: CLARIFICATIONS
Dear Mavrodians!
There were a lot of confusions and questions  raised during the transfer procedure before, we would like to clarify the details again! Important! Many fraud cases were found! We have tried to put all the points together to make it easier for you!


इससे पहले भी Money  Transfer  को लेकर बहुत से सवालों और भ्रम सामने आय थे , हम फिर से विवरण स्पष्ट करना चाहते हैं! महत्वपूर्ण! कई धोखाधड़ी के मामले पाए गए! हम इसे आपके लिए आसान बनाने के लिए सभी अंक एक साथ रखने की कोशिश की है!


 We want to make it clear for everyone! There will be no exceptions about these points!

हम सभी के लिए यह स्पष्ट करना चाहते हैं! इन बातों के बारे में कोई अपवाद नहीं होगा!

1. If you have made payment, but Recipient does not confirm it - within 48 hours - 
send mail to croindiammm@gmail.com    (Subject: FRAUD). 
After verification - Recipient  ID will be blocked as Fraud. Managers, you can always confirm funds of your downline, if he/she is not able to do it due to some reasons. ("Rules №14")

1.  अगर आपने भुगतान किया है, लेकिन Recipient यह पुष्टि नहीं करता है - 48 घंटे के भीतर -
croindiammm@gmail.com को mail भेजे  (Subject: FRAUD)
सत्यापन के बाद - Recipient  ID Fraud के रूप में बंद हो जाएगा. वह / वह कुछ कारणों की वजह से ऐसा करने में सक्षम नहीं है तो Managers  आप हमेशा अपने downline की धनराशि की पुष्टि कर सकते हैं. 
 ("Rules №14")

2. If you are asking for extension of time but Recipient is not reacting - contact his/her Manager or ask your manager to do it. If manager of Recipient can't be reachable - mail tocroindiammm@gmail.com (Subject: MISBEHAVIOR). 
After verification - CRO will take action against this particular manager ("Rules №22")

2. अगर आप extension of time के लिए कह रहे हो लेकिन Recipient प्रतिक्रिया नहीं करता है - उसकी / उसके Manager से संपर्क करें या इसे करने के लिए अपने Manager से पूछो. यदि Recipient के Manager पहुँच से बाहर है तब  -croindiammm@gmail.com को mail करे (Subject: MISBEHAVIOR).
सत्यापन के बाद - 
CRO  इस विशेष Manager के खिलाफ  कार्रवाई करेगा 
("Rules №22")

3. If time is not extended - you MUST make payment within particular period of time. Don't upload any other images, phrases etc. or it will be considered as FRAUD.  If there is anything else other than authentic proof of document is attached by Sender - your ID will be blocked. ("Rules №14")

3. अगर समय बढ़ाया नहीं है -  आपको समय का विशेष अवधि के भीतर भुगतान करना चाहिए. किसी भी अन्य छवियों, मुहावरों आदि या यह धोखाधड़ी के रूप में विचार upload न करें. यह FRAUD  मन जायगा अगर प्रूफ PROOF  के नाम पर कुछ और upload  करते हो - आपकी ID  BLOCK  कर दी जाएगी ("नियम № 14")

4. If Status of the Order is:

4. अगर आदेश की स्थिति है:

- Stopped because of past due by Sender
- Cancelled by participant during preparation stage
- Cancelled by the manager of participant during preparation stage
- Cancelled by CRO prior to full completion


- Stopped because of past due by Sender
- Cancelled by participant during preparation stage
- Cancelled by the manager of participant during preparation stage
- Cancelled by CRO prior to full completion

THEN - DO NOT TRANSFER FUNDS!
 YOUR PAYMENT WILL NOT BE CONFIRMED BY CRO!

तब - FUND  Transfer  न करे 
 
आपका भुगतान CRO  द्वारा CONFIRM  नहीं की जाएगा 

If you've made payment after cancellation of Order - you will have to request the Recipient to transfer your funds back. Recipient MUST do it within one week time. If you don't receive your funds back within a week - mail to croindiammm@gmail.com (Subject: FRAUD), 
after verification - Recipient's ID will be blocked as FRAUD. ("Rules №13")

 अगर आपने  आदेश को रद्द करने के बाद भुगतान कर दिया है -आपको Recipient को FUND  वापस करने के लिए अनुरोध करना होगा. Recipient को एक सप्ताह के समय के भीतर यह करना चाहिए. अगर  आपको एक सप्ताह के भीतर वापस अपने धन प्राप्त नहीं होता है - croindiammm@gmail.com को मेल (विषय: धोखाधड़ी),
सत्यापन के बाद - Recipient आईडी धोखाधड़ी के रूप में बंद हो जाएगा. ("नियम № 13")

5. If you've made payment, but clicked Refuse button during uploading of document - Your payment WILL NOT BE CONFIRMED BY CRO!  You will have to request to Recipient to transfer your funds back. Recipient MUST do it within one week time. If you don't receive your funds back within a week - mail to croindiammm@gmail.com (Subject: FRAUD), 
after verification - Recipient's ID will be blocked as FRAUD. ("Rules №13")

5. अगर आपने भुगतान कर दिया, लेकिन दस्तावेज़ के अपलोड के दौरान Refuse button क्लिक किया है - आपका भुगतान CRO द्वारा पुष्टि नहीं की जाएगी! आपको Recipient से FUND  को वापस करने का अनुरोध करना होगा. प्राप्तकर्ता एक सप्ताह के समय के भीतर यह करना चाहिए. अगर आपको एक सप्ताह के FUND वापस नहीं होता है - croindiammm@gmail.com को MAIL  (Subject: FRAUD), 
सत्यापन के बाद - Recipient ID  FRAUD के रूप में blocked हो जाएगा. 
("Rules №13")


P.S. If your ID is BLOCKED as FRAUD - please, don't raise a Ticket in Feedback, it will NOT BE entertained.


अनुलेख अगर आपका ID  FRAUD के रूप में BLOCK  है - आपसे  गुजारिश है कि Feedback  में Ticket न करे , यह विचार नहीं किया जाएगा.
Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Name *:
Email:
Code *:
POLL
How do you think, should India enter the Customs Union with Russia and other countries?
Всего ответов: 8031
CONNECT WITH US
croindiammm@gmail.com
Subject: Mavrodians - We are waiting for your photos, video reports, testimonies etc. The best will be posted in MAVRODIANS section of the web-site.
Subject: Technical error - make screenshot and write in detail how and where the problem occurs and write your ID. We'll fix it fast!
Subject: CHARITY - If you are interested- you are highly welcome to organize MMM events in your region. 
Join us in Facebook
MMM INDIA Youtube channel